Opvang

Buitenschoolse opvang (BSO)

Ludens verzorgt de buitenschoolse opvang (BSO) voor de Mattheusschool. De kinderen gaan naar de Globetrotters.

Buitenschoolse opvang is opvang na schooltijd, tijdens schoolvakanties en op schoolvrije dagen. Het is een veilige omgeving, waarin de kinderen even bij kunnen komen en fijn kunnen spelen met hun vriendjes. Op onze BSO spelen we in op wat kinderen van de verschillende leeftijden nodig hebben.

De kleuters en jongere kinderen willen meestal nog even bijkomen van een schooldag, terwijl de oudere kinderen zich vaak juist lekker uit willen leven in een leuke vrije of georganiseerde activiteit. Kinderen die op de BSO komen, zijn daar in hun vrije tijd. Ze hebben geen verplichtingen, maar ze mogen doen wat ze zelf willen. Ze kunnen zelf hun tijd indelen en meedoen aan de verschillende activiteiten die Ludens organiseert op het gebied van sport, spel, cultuur en creativiteit. Maar even tot rust komen met een boekje op de bank kan natuurlijk ook.

Wilt u graag zelf een keer komen kijken, dan bent u van harte welkom!

Voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met Annelies Pietersma (leidinggevende), 030 – 231 90 30 of clusterovervechtzuid@ludens.nl.